sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Nöpöä katsomassa

Viime sunnuntaina lähdimme Nöpön luokse syntymäpäiville. Koko matkan ajan olin ihan innoissani, kuten kuvasta näkyy. Kun pääsimme Nöpön luokse, etsin koko talon läpi, mutten löytänyt Nöpöä. Välillä leikin leluillani ja välillä etsin Nöpöä, mutten löytänyt. Oli tosi tylsää, etten nähnyt Nöpöstä vilaustakaan. Vahingossa söin myös Nöpön ruuat.

Päivät tällä viikolla olen ollut yksin kotona, tavalliseen tapaan olen leikkinyt ja syönyt luita ja ehkä suurimman osan ajasta olen pötkötellyt eri paikoissa. Isännän tultua olemme nukkuneet vähän päiväunia.

Perjantaina minulla oli meno päällä, kun isäntä ja emäntä tulivat kotiin. Kävimme emännän kanssa yli tunnin metsälenkillä. Juoksin metsässä eteen ja taakse, haistelin ja kuuntelin. Lenkin loputtua olisin voinut tehdä vielä uuden lenkin, olin niin täynnä energiaa!

Virtahepo palasi takaisin perjantaina. Nyt en ottanut sen kanssa niin kovaa painimatsia, jottei se lähtisi taas, kun häviäisi. Jälleennäkemisen riemu oli suuri!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti