keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Sadepäivän puuhia

Nyt on todellinen syksy, tänään on satanut koko päivän vettä.

Aamupäivällä olin kotona emäntäni kanssa, käytiin ulkona vain kääntymässä, turkki siellä vain kastuu. Emännän kanssa touhusin kaikenlaista ja leikittiin. Sitten se lähti ja olin yksin kotona melkein pimeään saakka. Päivällä piilotin pari muroa sohvaan ja raahasin kaikki lelut olkkariin. Pemotin myös emännän pyykkikasan ja välillä nukuin pehmeissä paikoissa.

Isäntä ja emäntä tulivat kotiin, luulin jo, että ne olivat unohtaneet minut tänne! Syötiin hyvin ja leikittiin ja riehuttiin. Isäntä yritti opettaa minulle jotakin temppua, en vain ymmärtänyt, mitä. Emännän kanssa harjoiteltiin koppeja, olen niissä jo aika hyvä.

Yksi uusi lempipuuhani on tutkia aina välillä kotiin saapuvan muovikassin sisältö. Usein siellä ei ole mitään mielenkiintoista, joskus siellä on herkkuja minulle. Tänään sieltä löytyi Ceasaria, söin sen hotkien!

Yksi illan kohokohta on vielä jäljellä: sauna! Jos vain kuulenkin puhuttavan saunasta, menen odottamaan oven taakse. Yleensä olen lauteilla ensimmäisenä! Minulla on saunassa oma paikka, alimmalla rappusella, ylempänä on liian kuuma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti